Mustasaaren Perussuomalaisten järjestäytymiskokouksessa keskusteltiin kuntavaaleista

Mustasaaren Perussuomalaisten järjestäytymiskokouksessa Jussi Lammi valittiin yhdistyksen varapuheenjohtajaksi. Sihteerinä jatkaa Susanna Sariola ja taloudenhoitajana Mikael Ö. Kunnanvaltuutettu Micael Westerholm valittiin puolestaan jo syyskokouksessa edelleen jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana.
Yhdistyksen kokouksessa käytiin vilkasta keskustelua ensi vuoden kuntavaaleista ja perussuomalaisten tekemästä hyvästä työstä Mustasaaren kunnan eri elimissä.
– Meillä on kuntavaalityö käynnistynyt hyvin aktiivisissa merkeissä. Viime vaaleissa meillä oli viisi ehdokasta ja jo nyt, kun on vielä reilusti yli vuosi ensi vuoden kuntavaaleihin aikaa, on meillä koossa jo kuusi ehdokasta. Ilman muuta meillä on tarkoitus ainakin tuplata valtuutettujemme määrä, sanoi yhdistyksen puheenjohtaja Micael Westerholm.
Perussuomalaisten näkyvyyttä Mustasaaressa on tarkoitus parantaa järjestämällä toritilaisuuksia, lehtikirjoitteluilla ja yhteistyöllä Vaasan yhdistyksen kanssa.
Tähän mennessä Mustasaaren Perussuomalaisista kuntavaaliehdokkaiksi ovat sitoutuneet Micael Westerholmin lisäksi Heidi Aro, Erkki Rantatupa, Susanna Sariola, Jussi Lammi ja Erkki Korpela.
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piiriä Mustasaaren yhdistyksen järjestäytymiskokouksessa edusti piirin tiedottaja Juha Rantala.
Mustasaaren Perussuomalaisten järjestäytymiskokouksessa tehtiin henkilövalintoja tälle vuodelle. Kokoukseen ottivat osaa mm. Mikko T., Erkki Rantatupa, Erkki Korpela, Susanna Sariola, Micael Westerholm ja Mikael Ö. – Kuva: Juha Rantala
Kirjoitettu 29.1.2020